Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; rabu!!!
Wednesday, March 16, 2011 | 10:20 AM | 0 comments
salam!!!
ewm...))aku nak story pasal
ari nie!!hmm,,,kol 12 tghari td aku
n akak ipar aku pojek masak 
tom yam....hoho,,aku potong ayam,
masak nasi n mcm2 da!!
hmm,pas2 akak ipar aku suwo
potong n perah limau
tp aku potong salah
so limau tu nnti susah nk kuar
air dia..hmm,,,aku pon ngan rela hati pegy la 
kedai coz tak cukop limau
hoho,,
tapi akak ipar aku tak marah la
dye bedekak kan ada r
dye cakap
"nie la lau pompuan biasa dok dapor"
hhahaah...
pastu,,da settle kiteorang pon 
makan la...!!nyam2...sedap taw!!
heee:))))
pastu petang kiteorang
tngok cite hindustan!!
n lpstu kiteowg duaowg
maen game zynge poker
hohoho
kiteowg maen hentam buta jek!!
heheh....
abg aku lek dye lax smbong kn
men aku punya
menang wok!!!!
bek2 ada 
59k skunk da ada 115 k....
yipppa2.....
lpstu abg aku yang
si ADAM tu lax men poker.
hahah,,pastu dye kalah
tadi sebelum maen dye kerek gile
ckp setakat bpe K tu
pejam mata pon bole la,
ini la,anu la..
last sekali dye maen kalah
chip dye tinggal
3K jek!!
pe lagi aku n akak ipar aku
menganjing la...
hwaaaa,,,,
bengang dye
aku pon cakap la
"tu la belagak lagi
lau ALLAH nak
tunjok kejap jek
hahhhhh....
da kalah dye pon blah kuar
biasa la orang dah bengang!!
hwaaaaa!!
best taw bkn selau dpt
kenakan dye!!!
heee...
cayok2!!!



Old things | New things