Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; terima kasih :D
Tuesday, December 25, 2012 | 10:44 AM | 0 comments


           Assalamualaikum :) apa khabar ? ade sape sape rindu budak comel ni tk ?*kelip kelip mata..
i see ramai yang tengah merajok dengan budak comell nie kan sebab lama tak main blog lagi da.padahal dulu kemain kemarok lagi smpai pagi pagi buta pon still blog walking lagi.. actually stop main blog sbb time uh broadband dah kena potong so bila mak dah bayar blog nie pulak semua benda dah hilang .so aku pon stop la main blog .tapi kan kan kan *nak perasan jap ea? ada la dua orang budak ni eykin nozili dan ummu khadijah asik suruh aku updated blog je.rindu sangat diorang nie nak baca celoteh mak jemah nie kau. sampai ada yang siap ugut ugut lagi kalau aku tak nak updated blog nie.now see im back ! aku balik main blog nie pon sebab blog aku nie da comel lottew like tuan dye..double thank you to my baby bieboo ummu khadijah sebab sudi tolong kemas,make up kan blog aku yang da cam sarang tikus nie.aku rase sarang tikus lagi lawa..well,,lepas nie aku akan kembali aktif dalam dunia berblogging..wahh gituu ! well,, aku pon dah tak tahu nak updated apa lagi da maklumla dah betahun tak main blog dan da dua bulan tak sekolah otak pon da tepu dengan segala jenis lemak,dan asid.

   okayy night .. mata dah rabak wooo ;)





Old things | New things