Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; WELCOME BACK !
Wednesday, December 26, 2012 | 7:57 AM | 0 comments


                        Asalamualaikum.aku yakin minggu nie semua yang bergelar pelajar tengah work hard uh siapkan barang barang sekolah.yess i know korang semua mesti malas kan nak mulakan sesi persekolahan balik.i know okay because i feel the same thing. tinggal lima hari lagi je aku boleh jadik burung hantu.lepas ni tak dapat la nak jadi burung hantu dengan ummu n eykin lagi sebab time uh nanti da busy dengan homework.*ceh bebual macam selalu buat homework je.hey hey aku dah berazam nie tahun depan nak belajar rajin rajin and lebih fokus masa belajar.wahh bebual gempak gitu.. hoho semoga azam murni aku ni berjaya la .. doakan aku dengan kawan kawan aku okay.. sebenarnya benda nie terpulang pada diri sendiri kalau kita usaha pasti berjaya kan ?insyallah. :) fuhhh dah macam ayat cikgu dekat perhimpunan pagi pagi ni.hehehe . tahun 2013 ramai dari geng aku akan berhijrah ke sekolah majidi 2 dan ade yang kena pindah sekola lain.tinggal la berapa kerat je yang ada.tapi yang pasti buddyz tak akan terpisah.yesss dalam aku malas malas nak sekolah ada jugak rasa tak sabar sebab nak jumpa member member aku !! rindu nak bebual n lepak lepak dengan diorang.bedekak bedekak. double wow ! last week dekat sekolah hari uh memang betol betol WOW ! kiteorang buat hal sendiri macam tak ada cikgu woo. memang triple best la..


                         time last week uh kiteorang tolong teacher eng buat bunga.cantik kan kan kan?well tengok la siapa yang buat.*muka ayu.. hahaha actually aku buat bodoh je sebab sedia maklumla tangan aku yang ibarat kayu balak ni tak mampu nak mencipta bunga secantik itu.uh semua diorang punya kerja la aku just tolong tengok sajoo..


                     hahaha gambar tuh lakonan semata mata yee..action je amik gambar macam uh konon kononnyer aku yang buat la..ala,,tahu tahu jela aku ni lau bab bab poyo nie memang aku suka.hahhaha..yang si duaorang mangkok uh pon tunjuk sekali kepoyohan dorang uh macam power sangat la buat bunga.itu semua dusta belaka.ulang suara dusta !! hahaha..okayy i will be right back in the next post..insyallah kalau diizinkanNYA.


WELCOME BACK TO SCHOOL ! <3 BLB
                                                              



Old things | New things