Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; hye 2013 :)
Saturday, December 29, 2012 | 9:24 AM | 0 comments


 Assalamualaikum..pertama sekali aku nak cakap selamat tinggal 2012 :') syukur alhamdulilah aku dapat merasai nikmatnya berada pada tahun 2012.life is normal thing if you know how to manage it.bila ada masalah aku ingat ayat nie aku akan bersemangat balik.mane boleh setiap hari kita happy kan ? okay tutup buku lama dan buka buku baru. 2012 akan menjadi sejarah terindah buat aku. :')

    weheee -_- segala aset 2012 di sek men tun syed nasir ismail.wewiit,,memandangkan dah nak tamat  tahun 2012 mak aku pon da suruh kemas kemas buku lama sebab dah nak letak buku baru kan ? each book has it own memories.bhaha ade k istilah uh ? ada ada kan jela ea? okayy actually masih terpikir lagi apa yang patot dibuat dengan buku buku uh..buang or simpan ? masih dalam perkiraan lagi..wehee ..seriously buku buku uh mengingatkan aku dekat nurfarahin binti jefry.kadang kadang dye susunkan buku aku. rindu sangat kat kau budak kecik.. :') hope walaupun 2013 ni kita dah tak sama sekolah kita still bersahabat baik okay.love you sayong <3

                             hi 2013 ! selalunya asal tahun baru aje mesti orang sibuk cerita pasal azam kan ? kalau nak cerita pasal azam aku satu satu memang sampai tahun depan pon tak habis. cukuplah kalau aku dapat jadi anak yang baik,adik yang baik sahabat yang baik serta hambaNYA yang baik dan bertanggungjawab. :') insyallah aminn :D

                  HAI 2013 :* hopefullu this year better than ever ;)

 *always love you <3 nur farahin binti jefry :*


                         


                                      


Old things | New things