Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; tips eratkan hubungan persahabatan
Friday, December 28, 2012 | 9:15 AM | 0 comments
                        Assalamualaikum... awww cakkk ! terkejut tak ? huhu terkejut kan ? haha .alhamdulilah masih dapat bernafas hari nie walaupun hidung tersumbat.*ehh? haha

                           hakikatnya semua orang ada kawan right? cer angkat kaki siapa yang tak ada kawan tuh.?memang membongak la kau kalau cakap kau tak ada kawan.pada aku kawan dengan sahabat tuh berbeza okey.ulang suara pada aku !kalau korang tak setuju boleh membuat bantahan di mana mana pusat perhentian .okey okey aku serious tak payah la nak buat muka macam uh sangat..serious buruk.. di pagi hari yang hening lagi sunyi ni tanpa sebarang bunyi aku terasa amat lah bosan dan kebekuan. so aku nak bagi tips sikit mengeratkan hubungan persahabatan..aku tak lah pandai tapi setakat bagi tips main main untuk hilangkan bosan uh boleh la..sebelum korang nak baca uh aku mintak maaf dulu la ye kalau korang tak suka.aku post tip ni saja saja je so jangan la marah marah..okeyy. sayangg korangg ,mehh muah sikit. :*
  1. selalu berhubung atau bahasa pasarnya contect mengontect.. sekarang ni kan makin maju hang tak de kadit hang boleh tegur dekat facebook.kalau  dye tak ade facebook kau terpakse la berhabis kredit sikit untuk memesej mesej dye.demi kawan tak salah kan ?
  2. saling memahami..tak kankita nak orang faham kita jek kan tapi kita tak pernah fikir perasaan dye.*nasihat untuk diri sendiri jugak nie.
  3. jujur.nie paling penting kot pada aku..korang kena jujur even korang rase benda kecil je..and kalau aku paling tak suke orang yang cakap putar belit serupa tambi..memang lepass uh kalau kau cerita aku memang  tak akan percaya la..
  4. jaga percakapan*amik dari google. okayy yang ni aku terasa sikit la..sebab mulut aku nie bukan baik sangat..huhu yang ni aku tak berani komen lebih..korang fikir fikir sendiri la ye,,NEXT !
  5. hormat dia,family dan cara dia.kalau korang nak bagi nasihat tentang perangai dia pon cakaplah baik baik.aku pon tak suka orang nasihat aku dengan maki hamun.dan kalau pasal family uh lebih baik korang tak payah cakap apa apa sebab kadang kadang ade orang tak suke bilakaitkan family.sesitif.nipada pendapat aku ajo.

              okayy lah .. idea aku tiba tiba terbang melayang ke awan biru..dah tak tahu nak merapu apa lagi daa..ummu pon dah kembali online uh byebye aku nak pergi story mory dengan dia pulak..

      always love you <3 noor milah binti senong :*


Old things | New things