Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; kenangan :D
Saturday, January 12, 2013 | 1:15 AM | 0 comments



                          assalamuaikum XD .. alhamdulilah aku dapat menyesuaikan diri dengan tahun 2013 nie.tahun nie banyak benda baru dan yang tak biasa aku lalui sebelom sebelom nie.selama 3tahun aku menghuni usm and tahun nie aku bukan lagi salah seorang anak usm.kelas yang tak akan dan tk mungkin aku lpekan.tahun 2013 nie aku tlah menjadi seorang anak kepada ukm.ohoo,,seriuslyy,kelas nie best walaupun tk segempak 3usm,2usm n 1usm.,,semua budak pandai pandai pandai kecuali aku !! hurmm tapi aku bersyukur kot sebab dapat bersatu klas dgn budak budak pandai .. nasib baiklah diorang tk pinggirkan budak mcm aku nie. :( ayat syahdu dh kluar nie.bhahaha !
wiwittt,tahun nie aku satu kelas kembali dengan nadia,munirah,nadhirah.ohsemmm !! bole ting tong layan dorang ! tapi tapi tapi benda yang aku hari hari tk dpt lpekan ialah aku tkot tk dpt bwk subjek subjek baru nie.. semua pandai pandai ..papepon usaha penting..ceewahh ! haha

dear BLB jangan risau aku tk kan lpekan korang n aku pon tk nak korang lpekan aku.. XD 



Old things