Follow Dashboard
Tokens?

TITLE;
Friday, January 4, 2013 | 2:45 AM | 0 comments


                      Assalamualaikum :') syukur alhamdulilah aku dapat berjumpa lagi dengan 4 haribulan 1.bersyukur sangat..genaplah 2tahun hubungan kitaorang.tak sangka kawan yang dulu aku penah ketawakan dia,pinggirkan dia jadi kawan terhebat aku.kuasa allah siapa tahu kan ?.i love you so much budak kecik.walaupun mungkin baru 2tahun tapi our memories super wow.i don't know how to describe my feeling right now but i really really thankfull to god  because give she's as my bestfriend,my sister,my mother also my teacher.. dear FJ aku nak kau tahu yang kau memang sahabat aku n aku sayang kau.mungkin aku tak sayang kau macam mane kawan kawan kau yang lain sayang kau tapi aku memang sayang kau..satu family aku kenal dia.mana taknya kan asal balik je suruh amik dekat rumah fara.sikit sikit fara.so diorang pon dah naik kenal. :) ...aku rindu kau wei..banyak kenangan aku dengan kau kan ? thanks sebab jadi kawan aku sayong. :*



sweetkan kami ?*kelip kelip mata . okay sape sape yang tak suka atau jelous maaflah ye!tapi nak buat macam mane aku tak boleh tahan nafsu dari menjakunkan yang aku ada kawan sebaik dia.hehe..bila perangai sewel dye datang kadang kadang aku malas nak layan dia tapi bila dye diam,bad mood aku tak senang dudok.aku bosan kalau dye tak cakap..aku selalu sakitkan hati dye,malukan dye.heheh sorry juling..XP tapi aku sayang kau tau tau tau!!



     comell kan dye?ye dye memang comell tapi lagi comel sebelah dye uh kan ? hehehehe..
                            ya allah panjangkanlah hubungan kami sehingga akhir hayat.<3


                             SJ n FJ :* IMISSYOU ILOVEYOU <3 2YEARS :D

                         
                         


Old things | New things